Laatste bijdragen

  • Ons nieuwe forum is live

    Met groot enthousiasme kondigen we de lancering aan van ons nieuwe PC tips forum, dat officieel live is gegaan op 31 januari 2024. Dit forum is ontworpen om een frisse, moderne en interactieve ervaring te bieden, waar leden zoals jullie kunnen samenkomen, ideeën uitwisselen, vragen stellen en discussiëren over computer onderwerpen die jullie interesseren. Wij bieden op dit forum gratis computerhulp aan iedereen die zich registreerd op ons forum. Registreren is snel, gratis en makkelijk. Voor onze terugkerende bezoekers vervangt dit forum de hulpsectie onderaan iedere computer tip op onze website. Op dit moment is het forum dus nog leeg, maar dit willen we graag veranderen in een actieve computer gemeenschap waar iedereen van alle niveau's meer kan leren over computers.
  • TFK
    TFK waardeerde karel5's bericht in het onderwerp Nieuwe Outlook met Leuk Leuk.
    Ik heb meerdere e-mail accounts. In het oude programma Mail kon ik bij het openen direct zien in welke een nieuw bericht was gekomen...
  • TFK
    TFK waardeerde Dubbele's bericht in het onderwerp Comprimeren NTFS-drive (schijf of partitie) met Leuk Leuk.
    Wat zijn aandachtspunten of gevaren bij comprimeren? Kun je bijv. werken op een drive, die in een compressieproces zit?
  • D
    Wat zijn aandachtspunten of gevaren bij comprimeren? Kun je bijv. werken op een drive, die in een compressieproces zit?
  • Stefan
    Stefan reageerde op het onderwerp Nieuwe Outlook.
    Ik begrijp wat u bedoelt. U wilt een (1) achter het e-mailadres zien bij een nieuwe e-mail. Hier, bijvoorbeeld: Ik heb hiervoor geen...
    • screenshot_2763.jpg
  • K
    karel5 reageerde op het onderwerp Nieuwe Outlook.
    Nee, Als ik Outlook open, zie ik links een rijtje met mijn 4 email accounts/adressen. Een outlook adres en 3 gmail adressen. Bij Mail...
  • Stefan
    Stefan reageerde op het onderwerp Nieuwe Outlook.
    Hallo, als ik uw vraag goed heb begrepen, dan klikt u links van het e-mail adres op het pijltje naar beneden. U opent dan de submappen...
    • screenshot_2762.jpg
  • K
    karel5 heeft het onderwerp Nieuwe Outlook geplaatst in Outlook.
    Ik heb meerdere e-mail accounts. In het oude programma Mail kon ik bij het openen direct zien in welke een nieuw bericht was gekomen...
  • TFK
    TFK waardeerde Stefan's bericht in het onderwerp Muiscursor verandert met Leuk Leuk.
    Hallo, dat is een indicatie dat u in een tekstvak zit. Het geeft dus als het ware aan dat u er een bericht in kan typen. Dit is...
  • TFK
    TFK waardeerde Stefan's bericht in het onderwerp Dailymotion met Leuk Leuk.
    Is het gelukt? Als u nog vragen heeft, dan kunt u reageren op dit bericht.
  • Stefan
    Stefan reageerde op het onderwerp Dailymotion.
    Is het gelukt? Als u nog vragen heeft, dan kunt u reageren op dit bericht.
  • TFK
    TFK waardeerde Stefan's bericht in het onderwerp Dailymotion met Leuk Leuk.
    Hallo, Het kan zijn dat een extensie of add-on in Edge ervoor zorgt dat links automatisch omgeleid worden naar DailyMotion. 1. Type...
  • Stefan
    Stefan reageerde op het onderwerp Dailymotion.
    Hallo, Het kan zijn dat een extensie of add-on in Edge ervoor zorgt dat links automatisch omgeleid worden naar DailyMotion. 1. Type...
  • TFK
    TFK waardeerde Jan Derkx's bericht in het onderwerp Dailymotion met Leuk Leuk.
    Wie kan mij van dailymotion afhelpen. ieder keer als ik een video open in edge start deze in dailymotion i.p.v. youtube.
  • J
    Jan Derkx heeft het onderwerp Dailymotion geplaatst in Windows 11 computer hulp.
    Wie kan mij van dailymotion afhelpen. ieder keer als ik een video open in edge start deze in dailymotion i.p.v. youtube.
  • TFK
    TFK waardeerde Stefan's bericht in het onderwerp netwerkdetectie met Leuk Leuk.
    Hallo, hoe u netwerkdetectie kunt inschakelen in Windows 11 leest u in het volgend artikel...